woensdag 10 juni 2015

Tag: welke van de 2?

Dit is het tweede deel van de tag: welke van de 2?. Als je de vorige nog wil lezen, hij is vier artikelen geleden gepubliceert.

Nagels
  1. OPI - China Glaze
  2. Lang - kort
  3. Acryl - natuurlijk
  4. Felgekleurd - donker
  5. Met nailart - zonder nailart
  1. China Glaze, heeft mijn voorkeur.
  2. Allebei niet echt, liever een beetje tussen in.
  3. Lekker natuurlijk.
  4. Af en toe vind ik donker wel leuk, maar nu het zomer weer is. Zijn felgekleurde nagels toch super leuker.
  5. Ik heb het weleens gedaan, maar meestal doe ik gewoon zonder.
Body
  1. Parfum - bodyspray
  2. Lotion - body butter
  3. Douchegel - zeep
  4. Lush - andere merken
  1. Ik heb niet eens een bodyspray, duss parfum!
  2. Uhmm, lastig.. Maar kies toch body butter.
  3. Zeep gebruik ik nooit, je raad het al douchegel.
  4. Lushh!
-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten