maandag 1 juni 2015

Diary #11

Dom, dom en nog eens dom, ik ben zaterdag helemaal vergeten het artikel te publiceren dus nu is hij er een keer op maandag!
Ik ben Ik heb een leuke week achter de rug, met in het weekend van vrijdag tot maandag opwekking wat ontzettend gaaf is!


Maandag
Was de laatste dag van opwekking en moesten we weer naar huis. Vrijdag avond kwamen we aan en maandagavond ging ik met mijn moeder, zus en broertje naar huis (heel veel mensen van opwekking gingen maandag middag al weg, dus er was heel veel file) Omdat wij rond het avondeten naar huis reden, aten we bij de Mcdonalds. Rond 9 uur was ik thuis, gauw uitpakken en douchen. En de volgende ochtend weer naar school....

Dinsdag
Gelukkig had ik een uurtje verval, waardoor ik niet kwart voor 4, maar 3 uur uit was! Het was wel weer even wennen, omdat je gelijk weer verder gaat in je dagelijkse routine. Nog wel nagenieten met opwekking muziek en de laatste spullen uitpakken.

Woensdag
Wel een lange dag en ook gym, dus was ook aardig moe. Ben s'middags nog wel bij m'n zus geweest, niet zo lang, maar was wel gezellig. Probeer elke week een keertje langsgegaan, om bij te kletsen!

Donderdag
Na woensdag viel het wel weer mee en is het al snel weekend. Donderdag gewoon wat video's en afleveringen gekeken, met tussendoor wat bloggen. Ook wel fijn zo'n dagje! ;)

Vrijdag
Nog eerder uit dan donderdag, maar moest wel snel door naar de tandarts. Heb voor het eerst 1 klein gaatje, die dus gevuld zou worden. Hierdoor kon helaas niet met mijn zus afspreken, waar ik toch wel van baalde. Wel gingen we na het avond eten, naar city plaza even winkelen!

Weekend
Zaterdag en zondag moet ik heel veel leren, want ik heb volgende week 5 toetsen. Dus dat word flink aan de bak!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten