zaterdag 6 juni 2015

Sandalen - Van Haren

Gisteren was het een heerlijke dag met rond de 30 graden! Ik ben met een korte broek naar school gegaan en zelfs dan was het nog warm. Heb ook gelijk mijn nieuwe open schoenen aan gedaan, want nu is het er top weer voor. Heb gister heerlijk in de zon gelegen en ijs gegeten, van mij mag dit weer nog wel even blijven.


 Ik heb deze sandalen bestelt bij Van Haren. Er zijn ook nog andere soorten, dus als je sandalen zoekt ze hebben best wel veel. Voor mij was de keuze snel gemaakt, want ik vond deze erg leuk door de sliertjes!
De kleur die ik heb is zand, maar je hebt ook nog bruin en zwart. De bovenkant is van imitatie suéde en de zool is van imitatie leer. Zoals je ziet zit er een klein hakje onder van 1.5 cm, als je loopt voel je er niks van en je hoort geen geluid met lopen. Aan de achterkant zit een rits, zo kom je er makkelijker in.
De zool is ook erg gaaf met 2 bloemen, hier kwam ik pas achter toen ik hem uit de doos haalde. Hij was er in de maten: 36 t/m 41, maar nu zijn de maten 36, 40 41 uitverkocht. Ik had geluk dat 37 er nog was! Het merk is Graceland.

Prijs: 22.90

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten