zaterdag 27 juni 2015

Minder artikelen, voor een korte tijd...

Zoals jullie misschien hebben gezien, is er  2x achter elkaar op woensdag geen artikel verschenen. Dit heeft onder andere te maken met de volgende dingen: ik heb het op dit moment best wel druk met school, omdat ik midden in de toetsweek zit. De andere reden is dat ik laatste tijd niet zo veel inspiratie heb voor artikelen en de tijd er niet zo voor heb.


Daarom ga ik nu tot 11 juli, alleen op voor zaterdag een artikel maken en niet voor woensdag. Zo heb ik tijd om artikelen op voorraad te maken en kan ik me goed focussen op school. Daarna heb ik vakantie, dan heb ik meer tijd en hoop ik weer goede ideeën te hebben!

Misschien kunnen jullie mij ook laten weten, over welke onderwerpen je het leuk zou vinden als ik een artikel zou maken.Het mag van alles zijn, ook wat je op mijn blog nog niet eerder hebt gezien. Dus hierbij de vraag:

Waar zou je graag artikelen over willen zien?

Je kan het me laten weten in de reacties of een mailtje sturen, wat je het makkelijkst vindt! :)

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten