zaterdag 20 juni 2015

Dairy #12

Maandag
1ste uur vrij, dus kon 45 minuten langer slapen. ;) Om 3 uur was ik uit, maar een vriendin moest een toets in halen, dus was het wat later. Toen ik thuis kwam heb ik niet zoveel gedaan, beetje Frans geleerd voor de volgende dag. Ging douchen en normale tijd naar bed, een prima dag. 

Dinsdag
Lange dag school, dus dit was al helemaal zo'n saaie dag, waarin je laat thuis komt en zowat gelijk gaat eten. 

Woensdag
Eindelijk was ik weer wat vroeger uit, en hebben mijn vriendin en ik het ervan genomen en zijn we naar de Mac gegaan! Ik had van thuis kortingsbonnetjes meegenomen, zodat we eens wat anders kon kiezen dan wat anders best duur is. Maar ze zeiden dat het bonnetje daar niet geldig was....! Super balen, maar ik heb uiteindelijk een McFlurry stroopwafel besteld. Uit de Mac waren.....

M'n moeder en mijn broertje naar city plaza geweest, dus ik kon mijn fiets achterin zetten, zodat ik het laatste stuk niet hoefde te fietsen! We hadden wel haast, want mijn broertje moest om een bepaalde tijd in het zwembad zijn, dus ik zou met de elektrische fiets meefietsen. Hij was toppie op tijd en in de tussen tijd ben ik naar mijn oma gegaan zodat ik terug ook met hem mee kon fietsen. Op de terug weg naar huis, ging het super en gingen we als een sneltrein. Totdat we bijna thuis waren en onze remmen van het stuur in elkaar gingen... Omdat we zo'n harde vaart hadden ging het behoorlijk hard en snel. En waren we gevallen... Mijn broertje had blauwe plekken op zijn been en schaafwonden. Ik ben altijd zo dom en probeer mezelf op te vangen met m'n handen, dus mijn handen waren open en had heel erg last van mijn rechterarm. Alsof het nog niet genoeg was, was de elektrische fiets er ook niet zo goed aan toe... :(

Donderdag
S'ochtends zou ik kijken hoe het met mijn arm zou gaan, om te kijken of ik naar school ging. Ik had er gelijk al last van met me klaar maken en ik had er ook niet zo lekker mee geslapen, vandaar dat ik thuis ben gebleven. Om nog wat aan school te doen heb ik die dag wat geleerd. Ik wist ook al dat ik de volgende dag niet naar school zou gaan, maar ik had wel  boeken nodig voor de volgende week. Mijn vader is dus zo lief geweest en heeft mijn boeken uit mijn kluis gehaald!

Vrijdag
Geprobeerd uit te slapen, maar op een gegeven moment kon ik niet meer lekker liggen door mijn arm. Verder heb ik die dag weer wat geleerd voor de toetsweek van volgende week. Gelukkig had ik alle boeken thuis en had ik genoeg te doen!

Weekend
Dit weekend heb ik geen plannen om weg te gaan, maar moet ik ook veel leren voor de toetsweek. Ik ga ook proberen wat artikelen op voorraad te maken. Natuurlijk ga ik ook van het weekend genieten en zondag Vaderdag vieren!

Best lange dairy, maar dat komt voornamelijk door woensdag. Op dit moment gaat het beter met arm, maar het nog steeds niet echt weg. 

In ieder geval een fijne weekend en een leuke Vaderdag!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten