zaterdag 11 juli 2015

Make-up & beauty producten mee op vakantie

Vandaag begin ik weer met bloggen, op zaterdag en woensdag. Ik heb nu artikelen vooruit kunnen maken en ook voor komende week, want ik ga op vakantie. Om precies te zijn met mijn vader, moeder en broertje, een weekje op een camping dicht bij Loosdrechtse plassen, dus waarschijnlijk wordt het met lekker weer veel varen! Vanavond gaan we weg, dus heb ik al heel veel ingepakt. In dit artikel laat ik  zien, want ik meeneem qua make-up en beauty spulletjes. 

 Tandenborstel + tandpasta
 Geurtje van de Action, apl. 
Dove deo. 
 Andrélon shampoo, glans.
Palmolive douche gel. 
 3 nagellakjes: roze, mint groen en rood.
Nagellak remover. 
 Body lotion body fruit.
Niveau soft.

Purol.
Lipverzorging van Gérard Brinard.
Winperkruller.
Wattenschijfjes.
Make-up remover.
Mascara van w7.
Oogschaduw basis van essence. 
Oogschaduw van w7.
Oogschaduw kwast merkloos.
Oogschaduw kwast Gérard Brinard.
Borstel.
3 elastiekjes.
3 klipjes.

Ik heb geprobeerd om zo min mogelijk mee te nemen, want ik denk dat je ook niet zo heel veel nodig zult hebben. Dit zijn voor mij een beetje de basis producten. 

Deze week zullen jullie trouwens gewoon artikelen blijven zien, want ik heb ze ingepland. 

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten