woensdag 29 juli 2015

Shopblog van de vakantie

Op zich hebben we alleen maandag gewinkeld, maar juist daarom vind ik leuk om te laten zien wat ik toen heb gekocht. Ik ben er erg blij mee en misschien komen er nog wel uitgebreide artikelen over bepaalde producten.


Als kledingstuk een licht roze trui voor 19.99 bij de Bristol. Ik had 2 leuke gezien een lichtroze en een donker rode, uiteindelijk heb ik toch voor de lichtroze gekozen. Dat kwam omdat ik het cijfer 96 erg gaaf versierd vond, een stuk leuker dan die andere want de had gewoon witte cijfers.

Ik ben erg blij mee, want je draagt hem heel makkelijk, doordat het niet zo'n dikke stof is.
Als laatste deze 4 nagellakjes van Essence, het was het 2de nagellak product voor de halve prijs. Dus dan is het lastig om je in te houden ;) Het zijn de kleuren : Licht blauw, roze, wit en zwart van links naar rechts. Per stuk kosten ze 1.69, in de actie waarin ik ze heb gekocht is waarschijnlijk nu wel voorbij, dus 1.69 zou de prijs zijn als je nu een nagellak van Essence koopt.

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten