woensdag 15 juli 2015

Etos: bronzing powder

                                        
Deze bronzer van de Etos, is de vorm van een cirkel en de deksel staat bol. Ik heb hem een keertje gekocht in een aanbieding met een Etos cadeaubon, anders zou ik hem denk ik niet zo snel gekocht hebben. Nu ben ik er eigenlijk best wel wijs mee en gebruik ik hem nog best wel vaak.
                                         
 De bronzer heeft 3 kleuren: roze, licht bruin en donker bruin.
      
 Als eerste blik, vind ik hem er mooi uit doordat er strepen in zitten en het er origineel in zit. Als ik het op doe doe ik alle kleuren een beetje op mijn kwast, hiervan krijg je een mooie combinatie. Ik gebruik hem ook in alle seizoenen, zoals de winter en de zomer.
     
Op achterkant staat waarvoor je het kan gebruiken, wat er in zit en hoeveel er in zit.

Winkel: Etos
Prijs: 4.99

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten