woensdag 22 juli 2015

Diary #13 over de vakantie


Ik ben alweer een aantal dagen thuis van vakantie. In die tussen tijd heb ik mijn tas alweer uitgepakt en heb ik weer heerlijk in mijn eigen bed geslapen... :) Ook al ben ik blij om weer thuis te zijn, om een weekje even helemaal weg te zijn was ook wel erg leuk en gezellig! Het was ook maar ongeveer een half uurtje rijden naar de vakantie bestemming dus dat was al helemaal fijn. Deze diary is voor de verandering niet 7 dagen maar 8 omdat ik van zaterdag 11 juli tot zaterdag 18 juli op vakantie ben geweest.
Zaterdag
S'ochtends en middags hadden we een bruiloft, dus kwamen we na het eten op de camping aan. De caravan met de voortent stond al, want vrijdag op zaterdag waren mijn broer en mijn vader er al geweest en hadden alles opgezet. Onze boot lag daar ook in de haven, dus hebben we gelijk de eerste avond een rondje gemaakt. :)

Zondag
Zondag hebben we maar een goed uitgeslapen en hebben we daarna alles klaargemaakt voor de visite, want mijn broer, zus en haar vriendje kwamen. We hebben met z'n alle gevaren, ook al waren we aardig nat door het wilde water, hierdoor hebben we wel lekker veel gelachen en hebben we het toch wel leuk gevonden! Toen we terug kwamen hebben sommige zich omgekleed en gingen mijn ouders vlees kopen voor de bbq. Na de bbq gingen mijn zus en haar vriendje naar huis, een tijdje later ook mijn broer (ze waren allebei met eigen auto gekomen).

Maandag
Helaas, had het die nacht geregend en waren de matrasjes in de tent waar m'n broertje en ik in sliepen een behoorlijk nat. In de avond was het nog nat dus hebben we die nacht in de caravan geslapen. Omdat een regenachtige dag was, zijn we in het overdekte winkelcentrum van Hilversum gaan shoppen, dit was erg gezellig en hebben we leuk afgesloten door naar een Italiaans pizza restaurant te gaan.
Dinsdag
Was het beter weer dan maandag en waren mijn broertje en ik van plan om te gaan zwemmen. Dit hebben we ook gedaan, in het begin was het een beetje koud maar als je er eenmaal in bent is het prima! Verder hebben we een beetje spelletjes gedaan en lekker gerelaxt.

Woensdag
We vonden het best wel jammer dat we nog niet vaak hebben kunnen varen, dus zijn we woensdag toch maar gegaan. We hadden gelukkig wel een zeiltje bij ons voor als het zou gaan regenen :) Omdat we ook uitgeslapen hadden en nog best een tijd gevaren hadden, was de dag weer snel voorbij gegaan.

Donderdag
Die dag zou het weer weer gaan opklaren en... dan zo mijn zus nog een nachtje komen. Zoals we gehoopt hadden was het prachtig weer en hebben we nu met z'n allen gezwommen en gevaren. Dit keer zijn we ook door sluizen gegaan, dus dat ook weer een leuke route met de boot.

Vrijdag
Die nacht van donderdag op vrijdag had ik in de caravan geslapen.. Alleen dat was niet helemaal zo fijn, want ik kon niet in slaap komen door de snurkende mensen, daarom ben ik in mijn uppie naar het tentje gegaan en heb ik daar nog een beetje kunnen slapen. Die andere nachten waren ook niet zo geweldig, maar deze nacht was toch wel het hoogte punt.

Maar alsof het ook niet anders kan hebben we weer gevaren en ging mijn zus aan het einde van de dag weer naar huis toe. Ik vond het erg leuk en gezellig dat ze een nachtje is geweest ;). Zaterdag is natuurlijk de dag dat we weg moesten, dus hebben we die avond nadat m'n zus weg was de boot eruit gehaald en konden we die de volgende dag weer mee nemen.

Zaterdag 
Om 12 uur moesten we van de camping af zijn, maar dat ging niet helemaal lukken... ;) Gelukkig maakte het volgens de receptie niet uit, omdat er die dag nog niemand op onze plek zou komen te staan. Toen we klaar waren met inpakken en we in de auto zaten, hebben we gauw een ijsje gehaald bij de Aldi voor 0.50! Eenmaal thuis was ik ook wel weer blij, want ik was best wel moe en had weer zin om in mijn eigen bed te gaan slapen J

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten