zaterdag 1 november 2014

Shopblog #3

In de vakantie heb ik gewinkeld met mijn moeder en mijn zus. Toen heb ik aantal nieuwe dingen gekocht, die ik graag met jullie wil delen!
 Allereerst deze winterjas. Mijn vorige winterjas was wit en daar heb ik 2 jaar mee gedaan. Hij was niet zo mooi meer en zwart leek me ook wel erg gaa. De ritsen en de drukjes zijn goud. Naast de rits en op de schouders zit wat leer,  dat past erg goed bij de jas. Ik vind het ook leuk dat hij wat langer is, want dat zie je nu ook steeds meer. En hij is best wel dik, maar dat vind ik ook fijn want als ik naar school moet fietsen is het best wel koud...
 De jas gaat open..........!
Dit vest is een winters kleurtje en kan je leuk combineren met zwart. Hij is lekker warm, dus heel fijn voor de winter!
 Dit hemdje is niet heel warm, maar met een vestje erover kan het wel. Het is een kleur die overal bij past, altijd handig!
Een lekkere warme winterbroek. Op mijn zwarte broek kan zowat alles, dus die wil ik vaak aan. Op deze broek kan ook van alles dus dan echt top!

Winterjas: Only - 80,00
Vest: H&M - 20,00
Hemdje: H&M - 20,00
Broek: H&M - 20,00

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten