zaterdag 8 november 2014

Diary #3

De tweede schoolweek is alweer voorbij, het is wel druk met toetsen. Maar tot nu toe is het nog goed gelukt allemaal!

Zaterdag
Ik had weer eens een rustig weekend! Eerst lekker uitgeslapen en de rest van de dag huiswerk gemaakt en geleerd voor toetsen. S'avonds ging ik naar de vereniging van de kerk, wat weer heel gezellig was!

Zondag 
In ochtend en in de avond naar de kerk geweest en tussen de middag nog wat geleerd. En gewoon lekker rustig aan gedaan.
Maandag
Ik had les van 1ste tot 8ste lange dag met veel wind. Gelukkig was ik met de elektrische fiets van mijn vader naar school gegaan, zodat ik er niet zo veel last van had! Toen ik thuis en heb ik lang geleerd en wat tv gekeken.

Dinsdag 
Die dag had ik niet zo'n lange dag 1ste tot 6de. Ik had een ak toets (die volgens mij wel goed ging). Verder was er niet zo heel veel bijzonders die dag, lekker gerelaxt! Ging wat later naar bed want kon uitslapen ;)

Woensdag
Ik was lekker vrij, want het was dankdag. Lekker uitgeslapen en die dag een beetje vooruit gewerkt voor school, samenvattingen, opdrachten maken. Dus ik heb morgen niet zo veel meer. Ging vroeg naar bed want was best moe.  

Donderdag 
Had eerste 2 uur vrij dus kon uitslapen! Om 3 uur (7de) was ik uit. Toen ik thuis kwam heb ik aan dit artikel gewerkt en alweer huiswerk gemaakt. Het wordt een beetje eentonig, maar na morgen heb ik weekend dan ga ik wel leuke dingen doen!

Vrijdag 
Laatste dag school en had een lekker kort daagje! In de middag ben ik met mijn moeder naar city plaza geweest. Heb ik niks gekocht, want ik wil even  geld  besparen. Toen ik thuis kwam heb ik expeditie robinson gegeken.

Zoals jullie zien was geen bijzondere week, maar dat komt ook omdat ik naar school ben geweest. Ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden om te lezen!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten