woensdag 26 november 2014

Bijna sinterklaas! Wat ga jij doen?

Over 9 dagen is het zover, 5 december sinterklaas! Het leek me leuk om te vertellen wat ik met sinterklaas allemaal ga doen.

Met het gezin hebben we lootje getrokken. Je moet dan een surprise en een gedicht maken en natuurlijk kadootjes. Het bedrag waarvan je kadootjes moet kopen voor je lootje is 15,00. Ik ga mijn lootje pas zeggen als het sinterklaas geweest is, want misschien ziet die gene het dan op mijn blog. Mijn oma komt ook altijd met sinterklaas, ze doet niet mee met lootje trekken. We kopen wel altijd een paar kadootjes, ze vind al heel leuk om er bij te zijn. Gelukkig valt sinterklaas dit jaar ook op een vrijdag zodat je daarna lekker weekend hebt!

Op school hebben we gisteren lootje getrokken voor vrijdag. Dit is best wel laat, want je moet een gedichtje maken van 4 regels en een kadootje (s) kopen voor 5,00. Morgen of donderdag moet ik dus even wat gaan kopen voor mijn lootje! Wie ik heb op school ga ik natuurlijk ook niet vertellen, want misschien leest die gene het.

-xxx- Joannne -xxx-

1 opmerking: