zaterdag 29 november 2014

Dairy #4

Dit was een hele drukke week, dus veel over te vertellen!

Maandag
Ik had eerste uur vrij, dus kon wel een beetje uitslapen. Was het 7de uit, dus ik was rond 3 uur/kwart over 3 thuis. Toen ik was ging ik achter mijn laptop, om aan werkstuk voor techniek te werken (vrijdag moet ik hem inleveren). Dat kostte best wel wat tijd, dus ik heb verder niet veel gedaan. Ik ging wel laat naar bed want ging tv kijken. Niet zo slim ;)
Dinsdag
De enige dag dat ik eerste moet beginnen... Wel weer tot het 7de. Uit school ging ik langs bij mijn zus, ze was vrij en was er al een tijdje niet meer geweest. Ik bleef er de hele middag en heb ook in de avond mee gegeten. Ik was rond 8 uur thuis! In het donker ging ik naar school en in het donker kwam ik thuis :)! Toen ik thuis kwam nog aan mijn werkstuk en wat huiswerk....

Woensdag
10.00 beginnen en 8ste uit, had de laatste 3 uur gym. We zijn aan het oefen met volleybal, want we hebben volgende week een volleybal toernooi. Toen ik thuis kwam had mijn moeder kadootjes gekocht voor mijn lootje op school, want ik had er echt geen tijd voor! S'avonds nog een stukje 'open armen' gekeken op tv.

Donderdag
1ste uurtje vrij en 7de uit. Had een repetitie van Nederlands, volgens mij heb ik wel een voldoende! Toen ik thuis kwam heb ik een gedichtje gemaakt en de kadootjes voor mijn lootje ingepakt. Daarna aan mijn werkstuk want ik moet hem vrijdag (morgen) inleveren... Mijn broer heeft me nog geholpen met mijn werkstuk en het versturen, als m'n broer dit leest: dankjewel! x

Vrijdag
Eerste 2 uur vrij, en we gingen met de auto! ;) Want om 4 uur begint het sinterklaas feest en om 6 uur is het afgelopen en dan is het donker dus ga ik heen en terug met de auto! Voordat ik naar school ging heb ik dit artikel gemaakt want ik heb er deze niet veel tijd voor gehad... Het sinterklaas feest op school, was heel gezellig! Wil je weten wie mij had getrokken en wie ik had getrokken. Ga naar mijn instagram account: everything_is_beauty_xx_

Weekend
Ga niet uitslapen, want ik ga aan mijn suprise en gedicht voor thuis werken, want die moet 5 december af zijn! Verder nog huiswerk en als ik tijd over heb Expeditie Robinson terugkijken en nog een aantal andere programma's!

 -xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten