zaterdag 22 november 2014

Engelse quotes

10 Engelse quotes waar ik de Nederlandse vertaling onder zet. Hier komen ze:
 Schoonheid gaat niet over een mooi gezicht hebben. Het is over het hebben van een mooie geest, een mooi hart en een mooie ziel.
 Niet met me praten, omdat je je verveelt, ik ben hier niet om je te vermaken. En kom niet alleen bij mij wanneer je een gunst nodig hebt. Ik hou er niet van om gebruikt te worden.
 Herinner jezelf eraan dat het oké is niet perfect te zijn.
Wacht niet op het perfecte moment, neem een moment en maak het perfect.
 Nooit je dromen laten gaan.
 Als je zeker weet dat je mooi bent.
Het gelach
De herinneringen
De pijn
Het geluk
 De dagen waren beter als we samen waren.
Wees jezelf.
Het leven gaat door.

Dit waren de quotes, ik hoop dat jullie ze mooi vonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten