zaterdag 15 november 2014

Sociaal media

Slecht nieuws...
Zoals jullie misschien heb ik een instagram account. Ik had er al een tijd niks meer op gezet, dus pas wou ik weer even inloggen, maar toen zei hij dat mijn account verwijderd was! Heel raar allemaal, heb ook geen idee hoe het kan, maar hij is dus wel weg.


Goed nieuws!
Ik heb een nieuwe instagram account aangemaakt en.... een facebook account! Dus jullie kunnen me weer volgen en nu ook via facebook. Misschien denken jullie nu, waarom geen twitter? Ik heb zelf ook geen twitter, dus doe ik het voor mijn blog ook niet. Tenzij jullie het heel graag willen!? Laat het me dan even weten ;)

Instagram: everything_is_beauty_xx_
Facebook: Everythingisbeautyxx

-xxx- Joanne -xxx-

Scrol naar beneden voor het hoofdartikel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten