zaterdag 15 november 2014

Shopblog #4

Gisteravond ben ik met mijn moeder en broertje naar een paar winkels geweest. Waar ik een aantal dingetjes heb gekocht!
 Ik heb in totaal 4 dingen gekocht:

Dit geurtje wilde ik al best een tijd, maar ik kon hem niet meer vinden. Totdat ik hem gisteren zag, heb toen even getwijfeld, maar toch gekocht! Hij is ook helemaal niet duur, dus als die super slecht heb ik er niet veel geld aan uitgegeven.
Winkel: Action
Prijs: 1.69
Deze zag ik tussen de sieraden en ik vond ze gelijk al super cute.
Winkel: Action
Prijs: 0.89
Deze week heb ik heel erg last van mijn lippen, dus had ik ze echt nodig!
Winkel: Action
Prijs: 0.79
Mijn mascara's waren op dus ik zocht een mascara waar ik weer even mee voor uit kan! Van essence zijn ze vaak goed en niet zo duur.
Winkel: Kruidvat
Prijs: 1.99

Zouden jullie over een product uit deze shopblog een artikel willen?

-xxx- Joanne -xxx- 

1 opmerking: