woensdag 3 december 2014

Tag: sweater weather

Wat is je favoriete geurkaars?
Ik heb zelf geen geurkaarsen...  Mijn moeder heeft wel geurkaarsen, zij heeft vaak vanille, als ik eerlijk ben vind ik die altijd wel heel lekker ruiken!
Koffie, thee of warme chocolademelk?
Koffie hou ik sowieso niet van en in de winter vind ik chocolademelk met slagroom toch wel super lekker! Mmmm... ;)


Pas jij je make-up routine aan in de winter?
Als ik naar school ga doe ik altijd mascara en soms oogschaduw. En als ik oogschaduw op doe, zijn het vaak nude kleuren, en dat vind ik wel bij elk seizoen passen. Dus ik pas mijn make-up routine niet aan. 

Wat is je favoriete eten tijdens de feestdagen?
Met feestdagen zoals kerst gaan we vaak gourmetten, dat is altijd gezellig en lekker. We hebben dan vaak allemaal kleine stukjes vlees, salade en soms nog mini pannenkoeken!
Muts of sjaal?
Ik heb zowat nooit een muts op, als het kouder wordt ga ik het wel doen. Maar nu heb ik toch meer een sjaal om. 

Wat is je favoriete wintertrui?
Ik heb al wel verschillende truien, maar ik zoek nog een goede dikke voor als het heel koud wordt. Waarschijnlijk word het een dikke wollen trui.

Wat is je musthave nagellakkleur van de winter?
Deze zomer had ik felle kleuren nagellak op, deze winter draag ik wat meer donkere kleuren. Ik ben de laatste tijd fan van bordeaux rood.

Laarzen of uggs?
Ik heb wel laarsjes, maar er kan niks tegen uggs, ze zijn zooo lekker warm!

Wat is het leukste aan de winter?
Sneeuw is wel leuk, maar na een week mag het van mij wel weer weg,  haha! Schaatsen integendeel vind ik wel super leuk. Voor ons huis is een sloot, waar je leuk op kan schaatsen of op de schaatsbaan in mijn dorp!
Heb je een favoriet liedje deze winter?
Ik heb niet één favoriet liedje. Nothing really matters van Mr. Probz, stay with me van Sam Smith en thinking out loud van Ed Sheeran , vind ik wel leuk en luister ik de laatste tijd wel vaak!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten