zaterdag 13 december 2014

Mijn nieuwe mobiel!

 Jaa, je ziet het goed, ik heb een nieuwe mobiel! Woensdag 10 december is hij binnengekomen, misschien wisten jullie het al door instagram (everything_is_beauty_xx_).


Waarom een nieuwe mobiel?
Mijn vorige mobiel kon nergens verbinden met de wifi, op thuis na. Dat was heel lastig, want als ik op school of ergens anders was had ik geen wifi. Bijna alles is op wifi, dus ik kon zowat niks doen op m'n mobiel.

Met de mobiel daarvoor had ik ook heel veel pech, want die liep steeds vast. Dus de mobieltjes die ik heb gehad, vonden het niet zo leuk bij mij...

Mijn ouders vonden het ook balen dat ik weer pech had, dus hebben ze zonder dat ik het wist een nieuwe mobiel voor mij bestelt! Met sinterklaas had mijn vader het im m'n gedicht gezet, ik was eerst helemaal in shock. Later was ik ontzettend blij en kon ik niet wachten tot die kwam!

Zo ziet die er uit als die aan staat. Hij iets groter dan mijn vorige mobiel (vorige 4.7, nu 5 inch). 

 Het merk is uhappy, waarschijnlijk ken je het niet. Want hij komt mooishet moo die er is die er is  site uit China, de mobiele telefoons zijn daar heel goedkoop. De merken zijn in Nederland niet bekend, maar het zijn wel goede mobiele telefoons!
Op het achterkantje zit een figuur met ruitjes. Ik vind het er leuk uit zien en zo is het achterkantje niet simpel wit. Als het nieuwe hoesje er is kan ik de achterkant helaas niet meer zien, want ik moet hem erin plakken.
De camera zit in het midden met daar onder de flits/zaklamp. 
In dit hoesje hou ik hem tijdelijk. Hij is wat te groot en niet het mooiste hoesje dat er is, maar het is niet voor lang. Ik heb al een nieuw hoesje bestelt! Dus nu gebruik deze, want het zou natuurlijk zonde zijn als die kapot gaat!

-xxx- Joanne -xxx-

2 opmerkingen:

  1. Hoi joanne van di schok aarbeving
    Heb ik nix gemerkt joh.haha
    Tis een pracht mobiel.
    Ik ben jaloers hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is iets groter maar ik moet eerlijk zeggen deze telefoon heb ik ook! Het is echt een fijne telefoon ben er maar al te blij mee hoor.

    BeantwoordenVerwijderen