donderdag 18 december 2014

Glimmende paarse nagellak van Essence

Met sinterklaas heb ik een nagellak van Essence gekregen. Dit weekend heb ik hem getest en ik was echt verrast!


Ik had mijn vorige nagellak van mijn nagels afgehaald. Toen ik mijn nagels ging lakken met de nieuwe nagellak was mijn verwachting van de nagellak, dat ik 1 รก 2 laagjes moest doen voor een mooi effect, dus ik dacht ik doe een dun laagje. Tot mijn verbazing dekte hij zo goed, dat het na 1 laagje perfect was!
Hij heet pink & pround, dit staat niet op het nagellak potje zelf maar op de site van de Kruidvat.
+ punten:
+ Goede denkende laag
+ Mooie glimmende kleur
+ Makkelijk aan te brengen

- Punten:
- Vaak zit er grote druppels aan, dus je moet er eerst wat nagellak van af halen boven het potje
- kwastje is aan de grote kant, waardoor ik er met mijn pink gauw naast zit
Nog 2 foto's van het resultaat.

Winkel: Kruidvat
Prijs: 1.69

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten