zaterdag 27 december 2014

All eyes on me mascara van essence

Soms heb ik van die dagen dat ik niet zo veel make-up op wil, dan doe ik geen oogschaduw of andere dingen, alleen mascara. Mascara doe ik eigenlijk  altijd wel even snel op. ;) Omdat ik het dus bijna altijd gebruik zocht ik een goede, maar ook geen dure mascara, want ik er doe er niet super lang mee, dus ga ik er niet veel geld aan uit geven.
Sommigen mensen doen dat wel, maar eigenlijk vind ik dat niet echt nodig, als er ook goedkope goede mascara's zijn! Vandaar dat  ik deze heb gekocht.

Prijs: 1.99
Winkel: Kruidvat
Merk: Essence

Er waren 2 soorten van all eyes on me, die andere was niet waterproof. Ze kosten allebei hetzelfde dus heb ik waterproof gedaan, want dat is toch vaak wel handig. Als ik bijvoorbeeld door de regen moet fietsen is het toch wel ideaal!
Voordat ik mascara op doe, krul ik mijn wimpers met een wimperkruller. Zodat ze wat mooier omhoog staan! De mascara maakt ze dan mooi af en kloddert ook niet, waardoor het makkelijk op te doen is.
Zo ziet het eruit op mijn ogen, het linkeroog is mooier gelukt dan de rechter. Ik weet niet hoe het komt, maar het linkeroog lukt altijd water beter dan de rechter!

-xxx- Joanne -xxx-

1 opmerking: