woensdag 24 december 2014

Diary #5

Laaste week voor de vakantie, dus het was lekker rustig!

Maandag 
Een lange dag, 1ste tot 8ste. Met 2 toetsen. Ik ging met de fiets naar school en helaas was ik heen en terug nat geregent... Thuis lekker gedoucht en warme kleding aan gedaan. Verder op de bank tv gekeken en vroeg naar bed.

Dinsdag
Op zich wel een korte dag, 1ste tot 6de. Geen toetsen en bij veel lessen film gekeken, want het was de laatste les voor de vakantie! Die middag foto's gemaakt voor het artikel van woensdag. En leren voor economie en wiskunde, daardoor ging ik best wel laat naar bed. ;)

Woensdag
Ik ging het eerste met de bus naar school en was het 6de uit in plaats van het 5de, want ik moest een toets inhalen van wikunde. Dus moest ik alleen naar huis met de bus. Thuis heb ik geschiedenis gemaakt. S'avonds at ik samen met broer, want iedereen van het gezin had wat anders.

Donderdag
Ik had heerlijk uitgeslapen, want ik moest pas om 10:45 te beginnen! Op school hebben we weer veel film gekeken, waardoor de tijd heel snel ging. Toen ik uit was nam ik de bus van 13 over 3. Ik had overal goed aansluiting, dus lekker snel gereisd. Thuis heb ik achter m'n leptop gezeten en dit artikel gemaakt. Ik ging vroeg naar bed (9 uur), waarom weet ik niet. Maar ik had niks mee te doen, dus waarom niet! :)

Vrijdag
1ste beginnen, maar wel kwart over 12 uit! Hierdoor was ik vroeg uit thuis en ging ik mee m'n broertje ophalen van de basisschool. Gelijk daarna gingen we een kadootje kopen voor mijn tante, want die is zondag jarig. Thuis expeditie robinson terug gekeken en het hoesje voor m'n mobiel was binnengekomen! (foto staat zaterdag op instagram) S'avonds the voice of Holland gekeken en laat naar bed gegaan..

Weekend 
Heerlijk weekend en vakantie vieren: uitslapen, in de avond gourmetten en zondag naar de verjaardag van me tante!
-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten