woensdag 31 december 2014

Winter foto's

Zaterdag ging het sneeuwen, niet heel veel helaas. Er is bij ons al heel wat weggesmolten, want het werd weer warmer dan 0 graden. Ik hoop wel dat het nog goed gaat vriezen, zodat we kunnen schaatsen, want daar heb ik echt zin in!

Ondanks dat de sneeuw gauw weg ging, heb ik nog foto's kunnen maken:

2 hand afdrukken in de sneeuw van mijn broertje en mij. Als de sneeuw net is gevallen is het nog heel mooi glad, waardoor je leuk afdrukken in de sneeuw kunt maken!






Het gras en het pad is bedekt met sneeuw, met een helder blauwe lucht.

Onze poes vind het ook wel leuk, lekker rollebollen in de sneeuw!

De vogels gaan weg naar de warme landen, ze hebben groot gelijk! 
Een zacht zonnetje boven de sneeuw. 
Eerst zag ik ze niet, omdat ze net zo wit zijn als de sneeuw. Toen ik ze zag heb ik ingezoomd en er met de camera een foto van gemaakt. Ik vind zwanen super mooi om te zien, maar ik kom liever niet te dicht in de beurt.
Onze poes heeft ook nog sporen van haar pootjes achter gelaten! 

Eergisteravond heb ik mijn lay-out verandert en een profielfoto ingesteld. De profielfoto heb ik die middag ook gemaakt, ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

-xxx- Joanne -xxx- 

1 opmerking: