zaterdag 3 januari 2015

Diary #6

Dit was mijn laatste weekje vakantie, helaas... Maar alsnog lekker uitgeslapen en leuke dingen gedaan!

Maandag
Uitgeslapen en verder artikelen gemaakt, waaronder ook dit artikel. Verder was het een saaie dag, want ik hoefde nergens naar toe. Vroeg naar bed gegaan, want de volgende dag er vroeg uit.

Dinsdag
Ik ging er op tijd uit, want mijn moeder en m'n tante gingen oliebollen bakken. S'middags mijn tas verder ingepakt, want ik ging een nachtje bij mijn zus logeren. Bij mijn zus heb ik een spelletje gedaan en een filmpje gekeken. Voor het avondeten had mijn zus m'n moeder, tante en broertje uitgenodigd om mee te eten. We hebben heerlijke wraps met sla gegeten! Laat naar bed, maar het was heel gezellig, dus dat was niet erg.
Woensdag
Oudjaarsdag! Uitgeslapen heerlijk omdat op met m'n zus. Na de lunch naar huis gegaan, wat voor school gedaan. De titanic gekeken (hele mooie film, zeker een aanrader als je hem nog niet gezien heb!) Gauw gegeten en naar de kerk, uit de kerk mijn oma gehaald zodat ze niet de hele avond alleen zou zijn. Om kwart over 11 gingen we naar de vrienden van m'n ouders, om daar nieuwjaar te vieren. Dat was heel gezellig, met veel mooi vuurwerk!

Donderdag
Tot 12 uur geslapen, want ik ging laat naar bed door nieuwjaar. Dus heb ontbijt en lunch maar samen gedaan. Samen met het gezin zijn we naar allebei de oma's gegaan, en hebben we bij de ene oma chinees gegeten!

Vrijdag
Met dit artikel verder gegaan en gewacht op m'n vriendin die een nachtje bij mij kwam. We hebben pizza gegeten en cake pops gemaakt. Spelletjes gedaan en everybody dance now gekeken. Verder lekker gekletst en laat naar bed gegaan.

Weekend
Ga mee naar de eerste voetbal wedstrijd van het broertje van m'n vriendin. Daarna naar huis en wat voorbereiden voor school en douchen. Zondag ook nog naar de kerk toen en dan is de vakantie voorbij en....
Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten