woensdag 21 januari 2015

Mijn ochtend routine voor school 2015

School is nu alweer iets langer als 2 weken bezig. En over ongeveer 4 weken hebben we weer vakantie! Maar in ieder geval nu hebben we nog school, dus wou ik jullie laten zien hoe het er uitziet voordat ik naar school ga.


Als ik om half 9 (1ste) moet beginnen, zet ik een wekker om 6:10 en een om 6:15. Zodat ik 5 minuten kan wakker worden en er dan uit ga.
Van 6:15 tot 6:30 ben ik in de badkamer:

  • Aankleden
  • Gezicht wassen
  • Tanden poetsen
  • Make-up (mascara met soms nog wat oogschaduw)
  • Haren doen
  • Geurtje en deo
  • Af en toe sieraden
Dan pak ik mijn schooltas en check ik nog even of alle boeken die ik nodig heb er in zitten. Als eten en drinken heb ik een flesje water, een tussendoortje en brood. Nadat ik m'n schoenen heb aan gedaan, is het 6:40. Ik zit achter m'n mobiel en wacht totdat mijn moeder beneden komt (6:45) zodat we samen kunnen ontbijten. Om 7:00 uur ga ik naar buiten pak m'n fiets en ga om ongeveer 7:05 weg. 

Als ik 2de moet beginnen is het allemaal 45 minuten later enz. 

Het is heel erg precies met de tijd, i know! Maar ik vind het fijn om vaste tijden te hebben zodat ik niet te laat ben.

-xxx- Joanne -xxx- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten