zaterdag 10 januari 2015

Sugar body scrub van kneipp

Met sinterklaas heb ik deze sugar body scrub gekregen. Ik heb er ook een artikel over gehad, Sinterklaas kadootjes! hier de link als je hem nog wilt lezen. Toen ik de bloemen geur van deze sugar body scrub rook, was ik gelijk al nieuwsgierig. Na dat ik hem had getest was ik er echt blij mee, want m'n huid werd er echt super zacht van!

Ik gebruik hem 1 keer in de week. Het mag ook maar 1/2 keer per week.

Winkel: Kruidvat
Prijs: 7.99
Merk: Kneipp
Zo ziet het er uit. Het suiker is  vermengt met amandelolie, waardoor het fijn aanvoelt op je huid. Voordat je gaat scrubben, moet je huid vochtig zijn. Masseer dan zacht, door dit te doen verwijder je de dode huidcellen. Daarna afspoelen met warm water en je hebt een heerlijke zachte huid! Dit zeg ik niet omdat het op de achterkantje van het potje staat, ik merk ook echt verschil!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten