zaterdag 31 januari 2015

Hoe gaat het nu met mijn voornemens voor 2015!?

De eerste maand van 2015, is na vandaag alweer voorbij! Omdat ik met oud en nieuw geen artikel gemaakt heb met mijn voornemens, dus het leek me leuk om na de eerste maand januari te vertellen hoe het met mijn voornemens gaat.

Voornemens voor 2015 zijn:
  1. Doordeweeks vroeger naar bed toe gaan
  2. Mensen complimentjes geven
  3. Elke dag fruit eten
  4. Hardlopen
Ik heb ik 4 voornemens voor 2015, niet heel bijzonder, maar wel leuke uitdagingen!

De eerste is doordeweeks vroeger naar bed toe gaan. Ik expres alleen doordeweeks gedaan, omdat ik in het weekend bijv. weleens naar een verjaardag toe ga en dan wordt het meestal toch wel laat. Maar gewoon in de week als ik vaak alle dagen en 1ste moet beginnen, is het beter als ik vroeger ga slapen. Tot nu toe is het me een enkele keer gelukt, ik probeer het elke week weer. Maar ik moet ook nog weleens leren voor school en dan lukt het niet. En soms zit ook te lang tv te kijken, dus het is soms ook wel een beetje mijn eigen schuld! :)

De volgende is mensen complimentjes geven. Volgens mij heeft iedereen het nodig om complimentjes te krijgen, sommige doen wel stoer en zeggen dat niet zo is. Maar ik denk toch dat iedereen het nodig heeft, dus daarom wil ik het meer gaan doen!

Als derde elke dag fruit eten. Vroeger at ik echt bijna nooit fruit, ik at meer snoep en koekjes! ;) Snoep en koekjes zijn lekker, maar fruit is toch wel wat gezonder! Tot nu toe lukt best wel goed soms vergeet ik het weleens dan is het om de dag, maar ik blijf het toch wel proberen.
Dit het fruit die ik door week afwissel: appel, peer, kiwi, mandarijn en sinaasappel, druiven en bananen (bananen hadden we op foto alleen niet ;).

De laatste van de vier: hardlopen. Op school hebben wel elk jaar met gym de shuttle run test, dan moet je de hele tijd heen weer rennen en dan kan je trappen. Hoe meer trappen hoe hoger je cijfer. Vorig jaar heb ik een onvoldoende gehaald, dit jaar gelukkig een voldoende. Maar ik merk wel dat m'n conditie niet helemaal super is. Ik fiets wel een uur naar school en terug. Maar hardlopen is toch wat intensiever. Ik wil dus aan m'n conditie gaan werken, door als het lukt elke week te gaan hardlopen. Helaas is het er nog niet van gekomen, misschien dat het vandaag lukt, anders volgende week...
  
Ik vond het leuk om jullie te laten zien, wat mijn voornemens zijn en hoe het er tot nu toe mee gaat! Heb jullie ook voornemens en hoe gaat er dan mee?

-xxx- Joanne -xxx-

1 opmerking: