zaterdag 24 januari 2015

Diary #7

Een lekker koud weekje achter de rug met temparaturen onder nul!

Maandag 
Zondag was ik al niet zo super lekker, dus ben ik de volgende dag niet naar school geweest. Ook al was ik ziek, in de week kwamen er 5 toetsen, dus moest er nog wel wat gebeuren.... Ik heb van alles wat kunnen leren, dus hoop dat het lukt! ;)  S'avonds gedoucht en vroeg naar bed, zodat ik me beter zou voelen.

Dinsdag
Wel naar school ook al voelde ik me niet helemaal super. Ik had les van 1ste tot 8ste, alle toetsen (godsdienst, biologie en Duits) gingen aardig goed, ik denk dat ik voor alles wel een voldoende heb. Thuis ben ik weer goed leren voor de toets natuur/scheikunde (nask) toets voor woensdag, waar mijn broer me super mee heeft geholpen.
Woensdag
Weer een dag les van 1ste tot 8ste. De toets van nask ging redelijk, het ging ook  over elektriciteit en dat is niet echt mijn ding. Op de  heen weg fietste ik met een vriendin mee, maar  terug weg moest ik helaas alleen , want m'n vriendin waarmee ik altijd fiets was ziek.  Best balen, maar ben naar maar zus geweest die middag en dat was gezellig! Thuis heb ik Frans huiswerk gemaakt, gedoucht en tv gekeken.

Donderdag
2de beginnen en eindelijk een normale dag tot 6de (kwart over 2). Alleen s'middags toen ik uit was en naar huis wou fietsen, was mijn band lek. Dus heb ik mijn fiets op school gelaten en ben ik met het OV naar huis gegaan. Aan het einde  van de middag was ik pas thuis, want ik had een slechte aansluiting. Verder de hele middag/avond geleerd voor biologie het is namelijk altijd veel leerstof en ik vind biologie best wel moeilijk.

Vrijdag
Met auto naar school! Zodat mijn vader m'n fiets mee naar huis kon nemen. De toets van biologie kan ik lastig inschatten, dus ik zie vanzelf het cijfer. Om 1 uur was ik uit en ben ik met de bus naar huis gegaan. Vanavond met de vereniging van m'n vriendin haar kerk pannenkoeken eten!
Met zo'n koude dag, is warme winter glow thee met koekjes heerlijk!
Weekend
Gelukkig heb ik volgende week niet zo veel niet zoveel schoolwerk. Dus hoef ik dit weekend niet veel te maken en te leren. Veder lekker artikelen en foto's maken en zondag naar de kerk.

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten