woensdag 7 januari 2015

Shopblog #5

In dit artikel laat ik jullie zien wat ik in de kerstvakantie, aan kleding heb gekocht. 


Als eerst dit lange wollen licht roze vest, hij is lekker warm is. Onderaan het vest zitten zakken, ik kan er iets kleins in doen. M'n handen kunnen er ook wel in maar dan gaan ze wijd open staan, dus dat moet ik niet te vaak doen.
Verder is het een mooi vest. Hij is makkelijk te combineren want in de stof zitten verschillende kleurtjes (rood, geel blauw).
Winkel: The sting
Prijs: 30.00 ( dit was in de aanbieding, eerst was die 50)











Dit lichtroze blousje, met lange mouwen. Ik kan ze ook ophoog doen, als het wat warmer is. Nu heb ik hem in m'n broek gedaan, ik zou hem er ook overheen kunnen laten hangen. Genoeg mogelijkheden!
Winkel: Newyorker
Prijs: 9.95 (eerst 15)
Deze fluffy trui zonder gadgets gewoon simpel, wel heerlijk warm!
Winkel: The sting
Prijs: 24,95

Op alle foto's heb ik een blauwe broek aan, ook die is nieuw!
Winkel: The sting
Prijs: 15.00 (was duurder, weet niet hoeveel)

-xxx- Joanne -xxx-

1 opmerking:

  1. Leuke aankoopjes! Jammer dat je de kleur niet zo goed kan zien door het neppe licht!

    BeantwoordenVerwijderen