vrijdag 31 oktober 2014

Tag: kleine redenen voor een glimlach!

Deze tag lijkt veel op de vorige, maar deze is iets uitgebreider!

Als ik boos ben of verdrietig ben heb ik soms maar kleine dingen nodig om weer een beetje vrolijk te worden en te glimlachen. Hebben jullie dat ook?
 Als ik van school naar huis fiets, en ik heb een rot dag gehad. En ik hoor de vogeltjes fluiten, geeft dat een warm gevoel.


 Foto's maken van verschillende dingen! Als ik er bijvoorbeeld reacties over krijg! ( op mijn blog, instagram, facebook enz.) Wordt ik helemaal blij van de positieve reacties!
 M'n make-up pakken en nieuwe dingentjes uitproberen. Zoals een nieuwe ooglook bedenken en uitproberen. En als die dan ook nog mooi is en goed is gelukt ben ik best wel happy!
Precies de woorden die je nodig had waardoor je moest lachen!
 Lekker wegduiken in een boek en alles vergeten wat er om je heen gebeurt. Daar krijg ik nou een glimlach van op mijn gezicht!
In het weekend en in de vakanties wakker worden en zien dat het 10:00 uur is. Yes! Lekker uitgeslapen en de dag uitgerust beginnen!

 Even iets lekkers waar je van kan genieten...













Een knuffel op het moment dan je die nodig had, waardoor er langzamerhand een glimlach op je gezicht tevoorschijn komt!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten