dinsdag 28 oktober 2014

5 reasons why i smile

Een tijdje geleden ben ik getagd voor: 5 reasons why i smile tag, dus dat is het artikel die ik nu voor jullie heb!
Ik ben getagd door Laura, om deze tag te doen.

5 reasons why is smile: 
1. Ik word blij als ik leuke dingen doe met vriendinnen.
2. Als school weer even voorbij is en het weekend is.
3. Als ik het laatste puntje van mijn to do lijst af kan strepen.
4. Leuke reacties op mijn blog!
5. Als de zon schijnt! ( wat de laatste tijd steeds minder wordt, helaas...)

Dit was de tag alweer, ik vond het leuk om deze tag in te vullen! Omdat ik al een hele tijd geleden getagd ben en er dus in de tussen tijd veel mensen getagd zijn. Weet ik geen mensen meer om te taggen.Dus ik tag deze keer geen mensen, de volgende keer zal ik het wel gewoon doen!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten