zaterdag 5 april 2014

Shamoo, conditioner en body lotion

Hee meiden,
In dit artikel heb ik voor jullie 3 cocos producten: shampoo, conditioner en body lotion. Zelf hou ik natuurlijk veel van cocos! Ik vind dit zeker een aanrader voor jullie! Ze zijn jullie misschien niet zo bekent, voor mij trouwens eerst ook niet het was dat ik ze in de folder zag staan anders had ik het niet geweten.

Winkel: BS 
Prijs: 2.50 per stuk
(ik heb ze gekocht voor 2.00 per stuk want ze waren in de aanbieding) 

                                               
Dit is mijn eerste shampoo van cocos, ik heb hem gebruikt en ik vond hem echt super fijn. Het geeft lekker veel schuim en dat vind ik erg fijn bij shampoo. En als de shampoo in je ogen komt (dat niet moet gebeuren) goed spoelen met water. Ik vind deze shampoo zeker een aanrader!
Deze heb ik ook gebruikt ik ben er tevreden over, want hij ruikt lekker en het is niet zo'n groot flesje.( 250 ml) Ik vind hem wel duur vergeleken met de conditioner en de shampoo want per stuk kosten ze 2.50 en in deze body lotion zit maar de helft van wat er in de shampoo en de conditioner zit. 
tip: smeer het niet op je gezicht
Eerst was ik altijd mijn haar met shampoo en daarna altijd met de conditioner. En dat doe ik omdat ik mijn haar laat groeien en hoe langer het wordt hoe meer klitten je krijgt.(tenminste bij mij wel) Als ik de conditioner gebruikt heb, is mijn haar weer lekker zacht en als ik mijn haar kam dat merk ik dat ik minder klitten heb.

Er zit 500 ml in, ik vind het best een grote fles dus ik ga er denk lang mee doen.  Laat het 1 tot 2 minuten intrekken en spoel het daarna uit.

-xxx- Joanne -xxx-

Wat vond je van dit artikel?

1 opmerking: