zaterdag 19 april 2014

Geurtje playboy

Dit playboy geurtje heb ik op mijn verjaardag van mijn moeder gekregen! Het was mijn eerste geurtje van playboy, ik had hem een paar keer gebruikt en ik vond hem gelijk al heel fijn. Ik doe hem elke dag op. In de avond ruik je hem niet meer zo goed maar dat vind ik ook niet zo erg, want ik doe hem vooral op voor school.                                                                                                      










                                                       




Je kunt dit geurtje kopen bij de Kruidvat voor 14,49

Het is niet een heel groot flesje (50 ml) , maar dat hoeft van mij ook niet perse.Ik vind het flesje er ook leuk uitzien. Het is een spuit flesje en dat vind ik wel erg makkelijk, want je spuit een keer en je bent klaar! Er zijn nog veel verschillende soorten playboy geurtjes, die bijvoorbeeld: groter of kleiner zijn. De grotere kosten dan ook wat meer. 

-xxx- Joanne -xxx- 

Wat vind je van dit playboy geurtje?

1 opmerking: