woensdag 23 april 2014

Poesjes geboren! Deel 1

Hee meiden,
Mijn kat is net bevallen om precies te zijn om half 6 en zij heeft er nu 5!Mijn poes is zwart met een beetje wit en zij heet pluisje We vinden het ook super dat onze poes binnen is bevalen. Je denkt misschien dat is toch logisch, maar ik woon op een boerderij dus ze kon ook in het stro of ergens anders bevallen. En dit is het eerste deel van het leven van de kittens en de moeder. Hier komen een aantal foto's!

 Op deze foto zie je de moeder poes goed, en zie je ook dat ze mooie groene ogen heeft!

Hier zie je 3 poesjes, 2 zijn er zwart,grijs en wit. En er is ook nog 1 met een beetje rood.

 Hier zie je de 3 poesjes die zwart,grijs en wit zijn. En een moeder die helemaal uitgeput is, maar dat is natuurlijk vanzelfsprekend na zo'n bevalling!

 Hier zie je 1 kitten liggen, ik ben er  gelijk al helemaal verliefd op! <3
Op deze foto zie je er 4 liggen, jullie denken waarschijnlijk huh het waren er toch 5!? Dat klopt maar er ligt er 1 een beetje weggestopt achter de poten van de poes.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, want er komt nog een vervolg! Ik vond het in ieder geval super leuk om hier een artikel over te maken.

-xxx- Joanne -xxx-

Hou jij ook van jonge poesjes/kittens?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten