zaterdag 26 april 2014

Purol

Hee meiden,
Een artikel voor je lippen! Het heet purol, en je hebt het in een doosje en in een stick. Daar ga ik jullie straks wat meer over vertellen. 










  • Als eerste begin ik met de purol in het doosje. Ik vind het doosje er ten eerste al leuk uitzien, en ook makkelijk mee te nemen. Je hebt het doosje ook nog in verschillende maten, die je hier op de foto zit is de kleinste maat. Maar zelfs met de kleinste maat doe ik heel lang, want ik doe hem ook niet elke dag op. Zelf vind ik hem erg fijn, want als ik droge lippen heb is het eerste wat ik gebruik purol! 
  • Deze purol is goed voor lippen, want als je schrale of droge lippen hebt werkt het erg goed. Je kunt het ook op wondjes/schrammen smeren. Je moet de wond/schram dan eerst goed schoon maken en dan kun je de purol erop smeren en dan als het nodig is een pleister erover heen. Purol is eigenlijk gewoon een goede bescherming! 
  • In het doosje zit 30 ml en je kunt het kopen bij de Kruidvat voor 2.35



  • In de stick van purol zit al een stuk minder 4,8 g. En zoals ik net al uitgebreid heb verteld, is het goed voor droge/schrale lippen en je kunt het op wondjes/schrammen smeren. 
  • Ik heb bij de stick wel het gevoel dat hij minder goed werkt dan de purol in het doosje. Ik weet niet hoe het komt, maar als ik die andere op heb heb ik meer het gevoel dat het echt helpt.
  • Je kunt hem kopen bij de Kruidvat voor 2.29

-xxx- Joanne -xxx-

Welke vinden jullie fijner de purol in het doosje of de  purol stick?

3 opmerkingen:

  1. Ik ben erg voor de stick ,super handig. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij lijkt me erg fijn!

    Liefs nailsbyfml
    Nailsbyfml.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yes ik blyf voor de stick gaan ,
    Zeker met de winter (schrale weer)

    BeantwoordenVerwijderen