woensdag 30 april 2014

Smokey Eyes

Hee meiden,
Vandaag een artikel over Smokey Eyes! Zelf doe ik bijna nooit Smokey Eyes, want ik heb er vaak de tijd niet voor. Ik hoop dat jullie het zelf wel uit gaan proberen, bij opmerkingen kun je zeggen wat je er van vond!
  • De spullen die je voor Smokey Eyes nog hebt zijn mascara,oogschaduw en een eyeliner in de dop van de eyeliner zit een puntenslijper.
  • Je kunt deze Smokey Eyes kopen bij de Action voor maar 1.59
  • Ik vind dat ze alle 3 best goed zijn! Ik denk vaak omdat het bij de Action vandaan komt dat het dan niet zo goed is, maar soms verbaasd het me hoe goed de make-up daar is. Dus make-up kopen bij de Action kan heel goed en het is nog goedkoop ook!
  • Ik vind het ook handig dat de stappen op de achterkant staat, want dan weet je precies hoe je het moet doen.
Hierboven zie je de Max mascara, ik vind hem er ten eerste al leuk zien. Het heeft een leuk roze randje bij de dop, niet heel bijzonder maar staat toch wel leuk! Ik heb deze mascara nog niet zo vaak gebruikt, want ik gebruik nu nog een andere mascara en als die op is ga ik verder op deze. Dus ik kan niet echt mijn mening erover geven, want daarvoor heb ik hem te weinig gebruikt. Als je wilt weten hoe die is kun hem ook nog los kopen voor 1.00. 
In de 2 foto's hier boven zie je het pallet, de kleuren zijn wit bruin en grijze glitters. Ik dacht eerst wat een verschillende kleuren bij elkaar, maar als je het op hebt ziet het er wel mooi uit.

De eyeliner vind ik echt de beste!Ik wil vaak gewoon een goedkope eyeliner, maar als ik een goedkope koop zijn ze vaak slecht. Dus ik dacht deze van de Action is vast niet beter. Ik probeerde hem uit en ik dacht wow deze is echt super goed. En toen kwam ik erachter dat er in de dop een punterslijper zat, super handig natuurlijk! Dus deze is zeker weten een aanrader! 
Resultaat



-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten