zaterdag 12 april 2014

Ketting

Dit is mijn eerste artikel over een sieraad, ik hoop dat jullie dat ook leuk vinden!

Deze ketting vind ik zelf heel leuk,(maar dat is natuurlijk wel logisch want anders had ik hem niet gekocht!) Het is een zwarte ketting en kan bijna overal bij, zelf doe ik hem op een simpel shirtje/hempje want dan valt de ketting wat meer op. Het is een lange ketting hij is 37 cm lang.

Je kunt deze ketting kopen bij de Kruidvat voor 7,95, ik vind het niet zo duur want hij is nog niet kapot gegaan. Ik heb hem van een cadeaubon gekocht, er stond 7,50 op en heb nog 50 cent bijbetaalt.
Aan de bovenkant zit een strikje, en daaronder een balletje en een steentje in de vorm van een hartje. Daaronder zit een Eiffeltoren en een balletje en rond steentje. Daaronder een zwart en een nog een grijs balletje. Daaronder nog een grijs steentje. En als laatste nog een klokje en een hartje.

-xxx- Joanne -xxx-

Wat vinden jullie van deze ketting?

1 opmerking: