zaterdag 21 juni 2014

Shopblog #1

Hee meiden,
Ik heb een leuke shopblog voor jullie. Dit is de eerste die jullie zien dus ik zou het leuk vinden als ik veel reacties krijg! In deze shopblog heb ik het alleen over kleding. Ik ga niet heel vaak een shopblog doen, want ik hoop niet heel vaak kleding. Maar als ik weer een keer leuke kleding heb gekocht zal ik er voor jullie een shopblog van maken. Ik heb nu in totaal 4 dingen die ik jullie wil  laat zien, en vertel jullie erbij waar ik ze heb gekocht.

















  • Een broek pak die ik heb gekocht bij de The Sting
  • En een rood t-shirt die ik bij de Newyorker heb gekocht.
  • Dat rode t-shirt heb ik gecombineerd met het broekpak. In foto hieronder zie je hoe dat er uit ziet.  
Dan heb ik nog een spijkerjasje, deze kun je kopen bij de Jack en Jean. Ik ben hier erg blij mee want je kan hem makkelijk ergens over heen doen. Ik ga hierover ook nog een wat uitgebreider artikel maken.
Als laatste een roze hemdje, met bij de hals een randje met glitters kraaltjes (of hoe je dat ook moet noemen). Onder dit hemdje doe ik nog wel een ander hemdje, want hij is doorzichtig.. En ik doe hem in mijn broek en dan laat ik hem er een beetje overheen hangen. Met rokje is dit trouwens ook heel leuk!

-xxx- Joanne -xxx-

2 opmerkingen: