zaterdag 14 juni 2014

Tag: dit of dat?

Hee meiden,
Het leek me leuk om meertags op mijn blog te plaatsen. Dit is de tag dit of dat? Dat houd in dat ik 2 dingen naast elkaar zet en dat jij dan mag kiezen wat je het leukst/fijnst, ik zet er zelf ook achter wat ik het leukst vind en waarom. Hier komen ze!

Kleding/schoenen
felle kleding- lichte kleding= Ik hou van vrolijke kleding dus dan kies ik toch voor felle kleding.
rokje-broek= Ik vind af en toe een rokje wel leuk, maar ga toch liever voor de broek.
laarsje- schoen=  Een schoen vind ik wat fijner zitten.
t-shirt- hemdje= Ik vind het allebei wel leuk.
jurkje- rokje= Ik bijna geen jurkjes dus dan ga ik voor een rokje.
hakken- platte zool= Ik vind hakken altijd super mooi en ik kan er ook wel goed op lopen, maar een platte zool heb ik toch liever.
lak schoenen- stoffen schoenen= Stoffe schoenen vind ik mooier.
vest- trui=  Liever een vest, want die kan je toch makkelijker aan en uit doen.

Nagels
fel kleurtje- licht kleurtje= Zoals ik net al zij ik hou van vrolijk, dus een fel kleurtje.
patronen op je nagels- alleen een kleurtje= Ik vind patronen op mijn nagels toch altijd wel mooi staan.
stikkers op je nagel- steentjes op je nagel= Stikkers want die blijven toch wat beter zitten.
lange nagels- korte nagels= Lange nagels vind ik heel mooi, maar niet ook weer niet te lang.
nep nagels- of niet= Nep nagels is niet echt iets voor mij.

Make-up
eyeliner- mascara= Ik doe alleen mascara op naar school.
kwasten- watjes= Watjes vind ik fijner.
felle kleur oogschaduw- neutrale kleur oogschaduw= Op mijn ogen vind ik neutrale kleuren mooier.
lipgloss- lipstick= Ik hou meer van een lipstick.

Winkels
Hema- Kruidvat= Bij de Hema zijn heel wat meer beauty producten.
Only- The Sting= Bij The Sting vind ik altijd super leuke kleding, maar soms een beetje duur.
H&M- van Haren= Ik koop niet heel veel schoenen, dus de H&M.
Primark- New Yorker= Ik ben nog maar 1 keer bij de primark geweest,want het is niet dicht bij mijn huis. Dus dan ga ik toch voor de Newyorker. Al vind ik de primark een super toffe winkel!
Coolcat- Bristol= Ik kom in allebei de winkels eigenlijk nooit meer dus die staan gelijk.

Sieraden
lange ketting-korte ketting=  Al ik een simpele kleding aan heb, vind ik een lange ketting heel mooi.
knopjes- ringen oorbellen= Ik heb niet heel kort haar dus dan komen ringen er mooi in uit.
fijne ring- grove ring= Een fijne ring vind ik het mooist omdat ik niet zulke dikke vingers heb.
brede armband- dun/klein armbandje= Net zo als bij de ring ik heb geen dikke polsen dus ik heb liever en dun/klein armbandje.

Haar
donut knot-gewone knot= Ik kan geen donut bij me zelf maken, dus een gewone knot.
krullen- stijl- slag= Ik zou zelf wel graag krullen willen. 
dik haar- dus haar= Ik heb zelf dik haar, en daar ben ik wel blij mee.
blond-bruin-zwart= Blond vind ik altijd erg mooi.
paardenstaart-invlecht =  Ik hou toch wat meer van een invlecht.
-xxx- Joanne -xxx-

Moet ik vaker tags doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten