woensdag 25 juni 2014

Andrélon glans shampoo

Hee meiden,
Ik had een tijdje geleden bij een artikel over producten die ik in de week gebruik een vraag gekregen en die was of ik over de shampoo die ik gebruik een artikel wou maken. En dat leek me wel een leuk idee, dus hier een artikel over mijn shampoo!
Deze Andrélon glans shampoo gebruik ik bijna altijd. Ik heb ook wel eens een keer een andere shampoo, maar deze vind ik toch het fijnst. Ik vind dat deze shampoo een frisse geur heeft en dat mijn haar er lekker zacht van wordt.

De inhoud van de fles is oranje, de opening van de fles is best wel groot dus kijk uit dat er niet te veel uit komt.
Op de achterkant van de fles staat dat je haar er een mooi glans van krijgt. In de fles zit 300 ml. Je kunt deze shampoo ook in een maatje groter kopen, dan zit er 400 ml in. De shampoo is er ook nog in andere soorten: zoals: 2 in 1, care & repair, veerkracht shampoo en zo zijn er nog heel veel. Dus als je graag een shampoo van Andrélon wilt je hebt genoeg keuze!

Deze Andrélon shampoo kost 2.49 

-xxx- Joanne -xxx-

Wat geven jullie dit artikel een  -- /  - /  -+  / ++?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten