woensdag 18 juni 2014

Diary #1

Hee meiden,
Woensdag
Ik had vandaag 1e tot 4e een heerlijk dagje! Als ik naar huis ga fiets ik langs het huis van mijn zus, dus daar ben ik uit school even langs gegaan. Toen ik thuis kwam ging ik achter mijn laptop, bloggen, mailbox bekijken, op Facebook. Dus eigenlijk gewoon lekker chillen acht m'n laptop! Na het eten heb ik mijn broertje nog geholpen met zijn spreekbeurt.

Donderdag 
Vandaag had ik 1e tot 6e. Ik had het vierde uur een wiskunde S.O. en volgens mij ging die best wel goed! Ik kwam thuis en ging die middag leren voor een geschiedenis repetitie. Daarna ging ik achter mijn laptop artikel maken, onder andere dus ook deze! 

Vrijdag 
Dit was mijn laatste dag deze week en ik had 1e tot 7e. Ik werd door mijn vader met de scooter naar school gebracht, dus ik kon wat later mijn bed uit! Uit school heeft hij me weer opgehaald en hebben we een stukje om gereden en een ijsje op! En nu weet ik eindelijk hoe cocos ijs smaakt, en ik vind het heerlijk! Mmm... Die middag/avond heb ik nog wat huiswerk gemaakt, want ik ga zaterdag naar de EO-jongerendag! En zondag heb ik vaak niet zo'n zin om mijn huiswerk te maken. 

Zaterdag 
Ik ging vandaag naar de EO-jongerendag. En ik kan jullie vertellen het was ontzettend gaaf om daar te zijn! Het was in Arnhem het Gelrerome, er waren 4 bands: Rend Collective, Family Force 5, Newsboys en Matt Radman. Zelf vond ik de Newsboys en Rend Collective het leukst. Ik was met een vriendin op de EO-jongerendag. Voor de rest was deze dag gewoon super! Ik lag zelfs voor 12 uur op bed!

Zondag 
Ik had lekker uitgeslapen en gedoucht. In de middag nog mijn broertje geholpen met zijn spreekbeurt. En nog geschiedenis en frans geleert. In de avond naar de kerk geweest, en uit de kerk snel naar bed gegaan want was best wel moe.

Maandag 
Vandaag had ik 1e tot 8e lange dag, maar toch vond ik hem best snel gaan! Ik zou die dag eigenlijk een toets hebben maar die is gelukkig uitgesteld naar volgende week, yeahhh! Nou, toen ik thuis kwam was het natuurlijk al eind van de middag dus nog even lekker bloggen! En die avond heb ik geprobeerd op tijd naar bed te gaan!

Dinsdag 
Ik moest zo als gewoonlijk weer het eerste beginnen en het 7e was ik eindelijk uit! Ik vond dat deze dag heel erg sloom ging, ik denk omdat ik de dag ervoor 8e had gehad en dan weer zo'n lange dag... Maar voor de rest was het wel leuk op school. Toen ik thuis kwam heb ik aan mijn werkstuk voor muziek gewerkt en in avond nog aan mijn blog!

Dit was mijn aller eerste diardy ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien hoe mijn week er zo ongeveer uit ziet. Ik ga niet heel vaak een diardy doen, want meestal ziet mijn week er een beetje zo uit en dan heb ik bijna dezelfde diardy's.

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten