woensdag 14 mei 2014

Producten die ik in de week gebruik

Hee meiden,
Het is best wel een lang artikel want ik heb best wel wat producten die ik in de week gebruik. Dus neem even de tijd! Over sommige producten die hieronder staan heb ik al een keer een artikel gemaakt, dus die kan je ook nog lezen als je wil.

Hier ga ik jullie straks wat over vertellen:
  1. Mascara
  2. Make-up remover 
  3. Oogschaduw
  4. Cleansing
  5. Haarlak
  6. Mouse 
  7. Shampoo
  8. Body lotion
  9. Conditioner 
  10. Hand crème 
  11. Body Butter van cocos
  12. Deo van dove 
  13. My skin voor scrubben 
  • Deze mascara gebruik ik elke dag. Hij blijft goed zitten want soms maak ik lange dagen op school en dan vind ik het belangrijk dat mijn mascara en nog goed op zit. Voor meer informatie over deze mascara klik hier.










  • Deze gebruik ik het meest, ik vind lichte kleurtjes vaak mooier bij mijn staan dus van het max pallet gebruik eigenlijk alleen de eerste. Soms ook wel een donkere, maar niet zo vaak.
  • Over max pallet staat nog een artikel op mijn blog, wil je die lezen klik hier!
  • Dit is mijn make-up remover, ik haal er elke avond mijn make-up af. Ik ben er ben er best wel tevreden over want hij haalt de make-up er goed mee af. Ik heb hier ook in keer in een artikel wat meer over vertelt dus klik hier voor meer informatie over de make-up remover.
  • Deze clensing gebruik niet altijd, alleen als ik zie dat ik vet gezicht heb met mee-eters of puisten. Dan pak ik een watje en smeer ik het over mijn gezicht.(je hoeft niet perse de smeren je mag ook deppen dat is jouw keus!) 

  • De haarlak gebruik voor het pluizen van mijn haar. Dit heb ik van een vriendin gehoort en bij mij werkt het super! Je pakt je borstel spuit er met haarlak op en kamt je haar, en het gepluis is weg! (teminste bij mij dan)
  • De mouse gebruik ik alleen als mijn haar alle kanten op staat, en ik het weer goed wil doen. Dan kan ik de mouse goed gebruiken.
  • Deze shampoo gebruik ik al heel lang, en ik vind hem wel goed. Als ik mijn haar er mee was krijg ik altijd lekker veel schuim en daar hou ik gewoon van!
  • Deze body lotion ruikt heel lekker naar cocos. Ik heb deze niet altijd ik heb eigenlijk verschillende soorten van body lotion, dus ik heb elke keer een andere. Ik vind deze wel fijn, maar ik heb toch liever een andere. 
  • Op de foto zie je dat de dop stuk is, dit komt omdat ik hem per ongeluk heb laten vallen.... 
  • Deze hand crème van cocos doe ik op als ik gefietst heb, want als ik fiets krijg ik een beetje droge handen en dan doe ik dit op. Hierover staat een artikel op mijn blog dus, wil je hem lezen klik hier.
  • Deze body butter doe ik elke ochtend op, hij ruikt lekker, je huid wordt er zacht van, dus gewoon top!
  • Deze deo van Dove gebruik ik elke dag. Als ik deze deo s'ochtend heb op gedaan ruik je hem best wel lang en goed.
  • Deze gebruik ik altijd onder de douche. Dit heet my skin en je kan je gezicht er mee scrubben. Ik heb deze voor het eerst en hij bevalt me goed. Er staat wel op de achterkant dat je het 2-3 keer in de week mag gebruiken. Wat ik gelijk al heel leuk vond dat de tube waar het in zit er al leuk uit ziet me al die kleuren!
-xxx- Joanne -xxx-

Wat vinden jullie van deze producten?
Zit er een product bij die jij ook hebt?

3 opmerkingen:

  1. Heei! Wil je een keer een artikel maken over de Andrélon glans shampoo? xxLau

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, ik zal er een artikel over maken! Waarschijnlijk gaat het nog wel even duren voordat het op mijn blog staat,maar het artikel komt er wel! -xxx- Joanne -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen