woensdag 7 mei 2014

Max Baked Eyeshadow Pallet

Hee meiden,

Dit keer een artikel over een Max Baked Eyeshadow pallet, want dat leek me ook wel een keer leuk om te doen! De palet heeft 4 kleuren. Ik vind de kleuren niet allemaal even mooi, dat komt omdat de kleuren best wel verschillend zijn.

< Het doosje vind ik er zelf ook leuk uitzien. Meestal is een pallet een vierkant of een rechthoek doosje, maar bij deze niet en dat vind ik wel origineel.
Dit zijn de kleuren die in het pallet zitten: wit, blauw, paars en zwart. Ik vind de witte kleur het allermooist die doe ik ook het meest op. Ik hou ook niet zo van die donkere kleuren. Er zit ook nog een kwastje bij, altijd handig!



Je kunt dit pallet (max bakend eyeshadow) kopen bij de action voor 1.30







De witte kleur laat ik als eerste zien. Zoals ik net al zei doe ik de witte het meest op. Ik vind de witte gewoon heel erg mooi!   




                                                                  
Zo ziet het eruit op je oog:


Wit 
Blauw 
Zwart 
Paars

-xxx- Joanne -xxx-

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi effect en goede prijs voor het palette, de kleuren staan je heel mooi <3
    x
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele toffe kleurtjes voor die prijs! Leuk dat je het even laat zien op je oog, het staat je goed!

    Liefs nailsbyfml.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen