zaterdag 24 mei 2014

Interview met Nail Poliz

Hee meiden,
Ik heb een interview gedaan met Femke van Nail Poliz. Ze heet Femke van Bree en ze is 12 jaar. Haar blog gaat over beauty, lifestyle and a bit of fashion. Ze zet elke maandag, woensdag en zaterdag een artikel op haar blog en ze heeft ook leuke video's!
Hier komt het interview:

1. waarom ben je een blog begonnen? 
Ik ben een enorme fan van alles rond beauty en fashion. Ook vind ik schrijven heel erg leuk. Met Nail Poliz kan ik mijn verhalen kwijt.
2. hoe lang heb je al een blog? 

Euh. Drie kwart van een jaar? Ik weet het niet precies.
3. wat is je doel met je blog?
Mensen inspireren en tips geven.
4. wat doe je als je geen inspiratie heb voor een artikel?

Ik heb een klein boekje waar ik mijn ideeën in opschrijf. Zo heb ik er altijd wel iets instaan als ik geen inspiratie heb.
5. hoeveel bezoekers heb ongeveer per dag?

Ik heb 50 tot 100 unieke bezoekers per dag.
6. wat is de leukste reactie die je ooit hebt gekregen?

Ik kan er niet echt een kiezen. Ze zijn allemaal zo lief en ik word overal blij van.
7. 
 wat is je grootste wens voor je blog?
Dat ik later veel meer mensen kan inspireren en natuurlijk ook andere bloggers ontmoeten.
8. hoeveel reacties heb je in totaal gehad? 
Euh.... even kijken. 83 om precies te zijn.
9. heb je wel eens pakketje opgestuurd gekregen?

 Ik heb al pakketjes ontvangen van skinpharma.nl, maar ook van L'oreal, Maybelline en Essie
10. wat wil je als laatste tegen mijn bezoekers zeggen?

 Blijf altijd jezelf, tenzij je een eenhoorn kan zijn, dan moet je altijd een eenhoorn zijn. En blijf in jezelf geloven want dan lukt alles.

Voor degene die op haar blog willen kijken!? nailpolliz.blogspot.nl

Ik vind dit erg leuk om te doen, dus is er iemand die een blog heeft en die ook graag door mij geinterviewt wilt worden zet je blognaam dan bij de reactie's! 

-xxx- Joanne -xxx-

Wat vonden jullie van dit interview?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten