zaterdag 6 september 2014

Nivea soft

 Deze cremé van nivea soft heb ik nog niet zo lang. Je kunt hem gebruiken voor je gezicht, lichaam en handen. Zelf gebruik hem het meest voor m'n gezicht en soms voor mijn handen als ze droog zijn.
Als je hem opent zit er eerst nog een soort folie overheen ( ik weet niet hoe je het anders moet noemen..) Dat is ervoor dat mensen het niet in de winkel kunnen op doen. Toen ik hem kocht keek ik even of die er goed op zat, want anders hebben er soms mensen met hun vingers in gezeten en dat vind ik niet zo fris.
 Ik heb de folie er een nog niet afgetrokken, omdat er nog nivea soft op zit en dat wil ik er eerst afhalen.












Zoals je ziet is de inhoud wit, niet heel bijzonder gewoon zoals een cremé er vaak uitziet.
 Er zit 100 ml in en de ingrediënten zijn: Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Myristyl Alcohol, butylene Glycol, Alcohol Denat, Stearic Acid, Myrisyl Myristate, Cera Microcristallina, Glycery Stearate, Hydrogenated Coco- Glycerides, Simmondsia Chinenensis Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Lanolin, Alcohol, Polyglyceryl-2 Caprate, Dimethicone, Sodium Carbmer, Phenoxyethanol, Linalool, Citronellol, Alpha- Isomethyl Lonone. Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Benzyl alcohol, Benzyl Salicylate, Parfum. In ieder geval het zijn heeeel veeeel ingrediënten!!
De Nivea Soft is een Hydraterende Cremé. Voor een zachte en soepele huid.

Winkel: Action
Prijs: 1.30

-xxx- Joanne -xxx- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten