zaterdag 13 september 2014

Mijn 4 zomerschoenen

Ik heb 4 zomerschoenen die ik alle 4 al voor het 2de jaar heb. Dus ze zien er niet allemaal even mooi meer uit, maar nog wel zo goed dat ik ze aan jullie wil laten zien! 



Allereerst mijn gympen met een sleehak eronder. Als je op de eerste foto kijkt zijn het roze gympen met witten veters en de voorpunt is wit. Ik vind het een mooie lichtroze kleur en omdat er soort van touw om de sleehak zit, wordt het een leuk combinatie! Wat ik wel een nadeel vind is dat de veters behoorlijk lang zijn en dat de witte voorkant snel vies is. Maar de aan de voorkant is wat te doen. Als je ook schoenen hebt met zo'n voorkant is dit een handige tip! Tip: je doet jif op een doekje en je poetst het schoen! Langs de zijkant van schoen poets ik ze ook zo.
Dit is Jif
Deze ballerina's met glitters en een strikje voorop zitten heel lekker. Maar ze zijn kapot aan het gaan... Ik vind dit best wel jammer want ze zijn heel fijn. Ik doe ze nog steeds wel aan, want onder een rokje of jurkje staan ze heel leuk.
Op deze schoenen ben ik helemaal verliefd! Ook deze schoenen heb ik voor het tweede jaar, maar ze zien er nog steeds super uit. Ik had in het begin wel veel blaren met deze schoenen, maar hoe vaker ik ze ging dragen hoe lekkerder ze gingen zitten! En ik heb altijd kleine sokjes aan in m'n schoenen.(kousenvoetjes) Ik let er wel op dat ik ze niet aan doe in de regen, zodat ze mooier blijven!
Deze schoenen zitten erg lekker en kunnen overal makkelijk bij want ze hebben een zwarte kleur. Het zijn gewoon lekker simpele schoenen!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten