woensdag 24 september 2014

Inspiration - nail art

Vandaag leuke ideeën voor nail-art! 
Deze uiltjes lijken mij best wel moeilijk, maar wel leuk om een keer te proberen. 
Dit ziet er leuk uit en is niet heel moeilijk te doen denk ik. Ik heb het nooit gegedaan, maar het lijkt me in ieder geval leuk om te proberen! 
Dit lijkt mij erg leuk om te maken! 

Dit zier er echt super schattig uit, en is denk ik goed te doen om te maken. 
Dit vind ik zo gaaf, maar hij lijkt me ook zo moeilijk. Als je deze op nagels kan maken, kun je het echt super goed.
Dit wil ik zo graag proberen!
Dit voelt ik er cool uitzien, maar twijfel of het er echt zo mooi uit komt te zien. 

Ik hoop dat jullie hier ook nieuwe ideeën hebben opgedaan! Laat het me weten via de reacties!

-xxx- Joanne -xxx-

1 opmerking:

  1. Heei! Ik heb je genomineerd voor de 5 reasons why is smile tag. Het lijkt me leuk als je op mijn blog kijkt en deze tag ook op jouw blog overneemt! Liefs, Laura♥ www.beautylovebylaurax.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen