zaterdag 1 maart 2014

Eerste artikel / 3 nagellak

Ik ben een tijdje geleden jarig geweest en heb toen een  3 nagellak gekregen. Ik was (ben) er heel blij mee, want ik wou ze anders zelf kopen. Dus ik ben blij dat ik ze gekregen heb!

Merk: Quick & Go



Deze nagellak kun je kopen bij de Hema voor  2 euro! Ik vind de prijs wel mee vallen, want het is een goede nagellak het blijft heel lang zitten. Bij mij ongeveer een week! En het zijn lekkere felle kleurtjes voor de zomer, vooral die soort van groene en die roze! In elk nagellak potje zit 7 ml, niet heel veel vergeleken met andere nagellak die ik heb, maar dan maakt niet uit!

De eerste nagellak

Het is een soort van groene kleur. Zelf vind vind ik het een mooie kleurtje! Het is toch een anders dan licht groen of donker groen. Het zit er soort van tussen in. 


                                                                      Resultaat:
De tweede nagellak
Dit is niet echt knal oranje maar meer glimmend oranje. Zelf vind ik dat knal oranje niet zo mooi maar deze wel! Ik dacht toen ik het nagellak potje zag oow oranje.... Want oranje is nou niet mijn favourite kleur, maar toen ik hem op had gedaan vond ik hem toch wel mooi!

resultaat:


De derde nagellak
Het is een soort zacht roze. Het lijkt ook veel op baby roze, want het is heel licht. Eigenlijk net zo als bij de eerste nagellak een heel lichte kleur. Maar daardoor niet minder mooi!
                                                     
                                                                     Resultaat:


-xxx Joanne -xxx-

Ps: Dit was mijn eerste artikel, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Ik vond het tenminste heel leuk om te doen! Heb je er nog vragen over of tips voor mijn tweede artikel? Laat dan een opmerking achter! 



1 opmerking: